Bezoekers van de strandlocatie

Donderdag, 25 juni 2020

Eindelijk is het zover!!!!!!!!!!!! De gemeente Noordwijk en de veiligheidsregio heeft ons toestemming gegeven om onze strandlocatie ( clubhuis) te openen en u wij als HSV vinden het fijn dat we u alsnog, na lange tijd, een plek kunnen bieden waar u kunt ontspannen en gezellig een bakkie of een drankje kunt doen.

Uiteraard moet dat volgens de corona richtlijnen plaatsvinden. Dit heeft vergaande consequenties voor alle gebruikers, U dus en onze vrijwilligers.

Het bestuur heeft getracht de strandlocatie geheel in te richten, zoals dat volgens de genoemde richtlijnen verantwoord zou zijn, Maar……………………………………. Het bestuur kan het niet alleen en verwacht van u als gebruiker alle medewerking en dat ook u zich houd aan de aangegeven richtlijnen en dat u onze vrijwilliger respecteert ook als deze u verwijst naar de richtlijnen.

Wat verwachten wij van U:

U gebruikt de in- en uitgangen zoals aangegeven
U desinfecteert uw handen met de u aangeboden desinfectiegel. als u van het overdekte gedeelte gebruik maakt,
U uw handen goed wast als u gebruik maakt van de geopende toiletten
U de 1,5 meter regel accepteert en in acht neemt
U met niet meer dan 2 personen aan een tafel zit, gezinsleden die samen een huishouden vormen uitgezonderd.

Zoals u weet wordt er in Noordwijk uitvoerig gecontroleerd op naleving van de richtlijnen en zijn er als diverse forse boetes uitgedeeld aan horecaexploitanten en zelfs aan aanwezige klanten. Bij herhaling is zelfs sluiting van de locatie een optie.
U zult begrijpen dat wij het ons niet kunnen veroorloven om deze boetes te krijgen, omdat u zich niet wenst te houden aan deze richtlijnen. De op dat moment aanwezige barbeheerder of koffiezetter zal door de controlerende instanties verantwoordelijk worden gehouden, als afgevaardigde van de HSV. U wilt het toch niet op uw geweten hebben dat deze en daardoor ook wij hierdoor in de problemen komt.
Ook wij als vereniging vinden het heel vervelend dat het zo moet en dat we de locatie niet kunnen gebruiken zoals gewend, maar we zullen er mee moeten dealen en daarom u ook.
Wij hopen u nog een flink aantal mooie en gezellige dagen te kunnen aanbieden.