Wedstrijden afdeling Binnenwater

Donderdag, 2 juli 2020

Volgens de nieuwe COVID-19 maatregelen mogen we per 1 juli weer wedstrijden organiseren.

De afdeling Binnenwater staat daarom weer te springen om een aantal wedstrijden op te pakken.
Hoewel dit anders zal gaan als tijdens “normale jaren” willen we toch trachten weer de verbondenheid en de gezelligheid, welke gebruikelijk is tijdens onze wedstrijden terug te brengen.

Zowel de regulier competitie, als de 55+ competitie zijn voor dit jaar afgeblazen en zullen ook niet meer worden opgepakt. Wat we wel willen is nog aan aantal koppelwedstrijden te vissen, om te beginnen met de nachtwedstrijd, daarna de koppelwedstrijd op 13 september en de 8 uurs koppel in de Amstel op 25 oktober.

Daarnaast willen we op de data dat er een competitiewedstrijd stond gepland een individuele wedstrijd vissen. Het inschrijfgeld voor deze wedstrijden zal € 5,-- per wedstrijd zijn, waarbij het inschrijfgeld gebruikt zal worden voor de prijzen, uitgekeerd in waardebonnen.

Uiteraard zullen we ons moeten houden aan de 1,5 meter afstand maatregel, wat inhoud dat de loting, weging en prijsuitreiking op een andere wijze zullen plaatsvinden als gebruikelijk.

Wil je deelnemen aan een van de wedstrijden dan is voorschrijving verplicht: aanmelden bij Henk Zonneveld Tel: 06 57 5621 42 of per mail: henkzon@casema.nl

Na inschrijving ontvangt u een verzoek tot betaling van het inschrijfgeld per tikkie of betaling per bank.

De organisatie zal de dag voor de wedstrijd de loting verrichten en deze per app. of sms aan de deelnemers kenbaar maken. We komen dus niet samen bij Beuk, maar gaan rechtstreeks door naar de waterkant, waar je gelijk naar je toegewezen plaats-nummer gaat om je spullen klaar te zetten.

De wedstrijd vangt aan door middel van aan elkaar doorgeven dat het tijd is,( geen signaal, om klachten van omwonenden te voorkomen.)

De wedstrijd wordt gevist en eindigt op de vooraf afgesproken tijd, je ruimt je spullen op en wacht tot de weegploeg ( max. 2 man) je vangst komt wegen. Je overhandigt je net aan de weegploeg en neemt afstand, waarna de vangst gewogen wordt en de vangst genoteerd wordt. Je kunt dan gewoon naar huis gaan.

De uitslag van de wedstrijd wordt via de mail of per app. kenbaar gemaakt en de prijzen worden op een later moment overhandigt of opgestuurd per post.

We beseffen dat het onderlinge contact hierdoor minder zal zijn, maar de Corona maatregelen dwingen ons hiertoe. Nogmaals houdt je aan de 1,5 meter maatregel.

Onderstaande wedstrijden zijn de wedstrijden die al in de planning staan. ( allen onder voorbehoud van toestemming i.v.m. nieuwe coronamaatregelen) In verband met de zomervakantie hadden we tussen 26 juli en 30 augustus geen wedstrijden staan, maar bij voldoende enthousiasme bestaat de mogelijkheid om wat wedstrijden in te plannen

Za.18 Jul Nacht koppelwedsrtijd  18.00 - 02.00 uur  NH kanaal Jispersluis
Zo.26 Jul.           individuele wedstrijd    7.15 - 11.45 uur  NH kanaal kogerpolderbrug
Zo.30 Aug.         individuele wedstrijd7.15 – 11.45 uur   NH kanaal neckermolen