Aanmelden als lid

HSV de Sportvisser Noordwijk

Om u Aan te melden als lid, vul aub dit formulier in (*Alle velden zijn verplicht!),

LETOP na het invullen van het aanmeldingsformulier, krijgt u binnen enkele seconden een reactie van ons via email, het kan zijn dat onze reactie in uw spambox terecht komt. Hou daarom u spambox in de gaten, mocht u geen email hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via ledenadministratie@hsvdesportvisser.nl

Met uw lidmaatschap gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van onze vereniging. Met uw lidmaatschap geeft u tevens toestemming van verwerking van uw persoonsgegevens ten behoeve van het uitvoeren van de activiteiten van onze vereniging. Een en ander in gevolge van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van 25 mei 2018.
Voor meer informatie over onze voorwaarden verwijs ik u naar het informatieblad op onze website.

Foutmelding

Selecteer u aanvraag lidmaatschap:
Heer of Mevrouw
Voorletter(s)