Peut

Zoals jullie wellicht in de media hebben vernomen zijn de Texaco benzinestations van de Familie Abswoude aan de Offemweg en in het bedrijvenpark ’s Gravendijk overgestapt naar het nieuwe merk PEUT.
PEUT heeft aangegeven het anders te willen gaan doen en te willen experimenteren.
Zij geloven in de kracht van samenwerken met lokale sport-, muziek -, cultuurverenigingen en goede doelen.
Als eerste initiatief hebben zij besloten sponsoring te willen doen aan deze sport-, muziek, cultuurverenigingen en goede doelen.

Tank & Schenk
Wat is mooier? Krijgen of geven? Per getankte liter dragen zij1 cent af aan een goed doel of vereniging. Welk doel dat is, dat bepaal je als klant zelf op de iPad aan de kassa. Op een TV scherm in de shop worden de gespaarde bedragen direct vermeld en opgeteld. Twee maal per jaar ontvangen alle deelnemers het gespaarde bedrag van ons.

HSV De Sportvisser doet hier uiteraard graag aan mee. Dus roepen wij alle leden op te gaan tanken bij Peut en onze vereniging bij iedere tankbeurt aan te merken als goede doel. Hiermee sponsort u op een leuke manier onze vereniging.